09.04.2015

ՄԱԶԵՐ ԵՐԱԿՆԵՐ


քայլում եմ ծաղկած ծառերի կողքով
ձմռան ընթացքում քաշ եմ հավաքել
մազերս ավելի են երկարել
դժվար է գլուխը պահել բարձր
վզի վրա պահել

քայլում եմ ու հետևիցս մազերի գետ է հոսում
ծառերից ծաղիկներ են թափվում մազերիս մեջ
ծխախոտի մնացորդներ պատշգամբներից
մազերս հեղեղել են փողոցները
դժվար է շնչելը

ծաղկած ծառերի հոտից ցավում են թոքերս
կոկոն աղջիկների տեսքից ցավում է սիրտս
ձմռան ընթացքում երեսուն տարեկան եմ դարձել
ու էլի չգիտեմ
մազերս կտրեմ թե երակներս

ծաղկած ծառերը բուրում են կոկոն աղջիկների պես
անտանելի է նրանց կողքով քայլելը
մազերս կիևյան կամրջից կախել
նայում եմ ոնց է խառնվում գետին
ինձնից գահավիժող մազվեժը

քամին ալեկոծում է մազերս
ծածանում փռում երկնքով մեկ
քամին մազերիցս փոթորիկ է սարքել
պինդ բռնվել եմ բազրիքից
դժվար է չթռչելը

2008

«Անտերուդուս» գրքից

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ասա, մեջդ մի պահիր