Արփի Ոսկանյանի «Ծիկ» ժողովածուն եթե ոչ բուռն, այնուամենայնիվ որոշակի
քննարկումների տեղիք տվեց: Սկսնակ գրողները, գրաքննադատները, այլևս գրական
հեղինակություններն իրենց որոշիչ խոսքն ասացին: Ոմանք ոգևորված հորդորեցին
շարունակել, ոմանք էլ խնդրեցին, պաղատեցին էլ չգրել: «Պոեզիայով մտնել
գրականություն դեռևս նշանակում էր մտնել շքամուտքից: Մինչդեռ արձակ
բանաստեղծությունը անլուրջ ժանր է. այն ոչ միայն արձակ, այլև անգամ պոեզիա
չի, և ինչպես միջին սեռը հասարակություններում, որտեղ հարգանք են վայելում
առնական տղամարդիկ ու կանացի կանայք, իմ այդ տեքստերը անհանգստություն էին
պատճառում, - հիշում է բանաստեղծուհին: - Անհանգստության իրական պատճառը
բառերն ու թեմաները չէին, ինչպես թվում էր անհանգստացածներին, այլ ձևը, որ
անձև էր» (կազմի վրա): Ի տարբերություն առաջին ժողովածուի` «Անտերուդուսը»
լռության մատնվեց։ Անշուշտ, եղան քննարկումներ փոքրաթիվ հարազատների
շրջանում։ Կասկածի հնարավորությունը բացառող մի քանի բառով,
արտահայտությամբ բարձրացվեց կամ էլ ցեխին հավասարեցվեց բանաստեղծուհին,
բայց երբ գործը հասավ «դիվան բաշուն», այն է` խոսքը թղթին հանձնելուն, մեկը
ալարեց, մյուսը չհամարձակվեց։ Իսկ գրական գործընթացում ամենասարսափելի
բանը լռությունն է. գետը, եթե չի հոսում, վաղ թե ուշ ճահճանում է։ Մեկ տարի
ուշացումով փորձում եմ խախտել լռությունը` կարճելով հեռավորությունը
սիրելի, կամակոր, անսովոր Արփի Ոսկանյանի և ընթերցողի միջև։
07.01.2015
«Շարույթ» և «Շարական» շարքերից
«Շարույթ» շարքից
ՄՆԱՅՈւՆ ԱՐԺԵՔՆԵՐ
Ես կավ եմ՝ անձև զանգված,
հլու անձրևին, արևին, քամուն, մատներին,
ամեն ոք կարող է վրաս թողնել իր ոտնահետքը,
ժամանակն այն անպայման կլվանա,
վերցրու ու ծեփիր ինձնից քո
դժբախտությունը։
2004
Подписаться на:
Сообщения (Atom)