25.04.2015

Իմ և Աստծո միջև կանգնած է մեղքը

***
Իմ և Աստծո միջև կանգնած է մեղքը։ Ես տեսնում եմ նրան այնպես պարզ, ինչպես ինքս ինձ հայելում։ Նրան ոչ մի ներում չկա։ Եվ ոչ էլ ինձ։ Ի՞նչ ներման մասին կարող է լինել խոսքը, երբ ես կռապաշտ եմ։
Իմ և Աստծո միջև կանգնած է իմ կուռքը։ Նա հետևում է ինձ իր հուր աչքերով, ուր էլ որ գնամ։ Նա ինձ է հառել իր արևային հայացքը, որից փախչել ես չեմ կարող։ Եվ ես վախենում եմ նրանից, ինչպես Աստծուց։
Իմ և Աստծո միջև կանգնած է իմ Աստվածը։ Նրանից են կախված իմ բախտն ու ճակատագիրը։ Կուզի՝ երջանկություն կտա ու բերկրանք, կուզի՝ ցավ, տառապանք ու անթիվ արցունքներ։ Նա է իմ սրտի միակ տերը։
Իմ և Աստծո միջև կանգնած է իմ սիրտը։ Այն հանդգնել է սիրել մարդուն, հանդգնել է աստվածացնել նրան ու երկրպագել մոլի։ Այլևս ի՞նչ ներման մասին կարող է լինել խոսքը, երբ...
Իմ և Աստծո միջև կանգնած ես... Դո՛ւ։

1995


«Ծիկ» գրքից

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ասա, մեջդ մի պահիր